موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

در قنوت نمازمان چه می خوانیم؟

شاید همه به خود بگوییم که قطعا منتظر ظهور آقا امام زمان(عج)هستیم،ولی در خیلی موارد اینگونه نیستیم،خیلی هایمان فقط سال به سال برای ظهورش دعا می کنیم و بیشتر از آن حتی در عمل دچار مشکلیم.نمونه اش خود من!تا حالا به این فکر هم نکرده بودم که اصلا چرا در قنوت نماز فقط ((ربنا آتنا...))را می خوانیم؟چرا نگوییم((اللهم عجل لولیک الفرج))؟ چرا دعای فرج را نخوانیم؟البته در نمازی که من می خوانم فکر همه چبز هستم الا خدا و ولی خدا که واقعا جای تأسف است!اگر واقعا منتظر ظهورش هستیم لااقل هر صبح که از خانه بیرون می رویم یک دعای فرج بخوانیم،برای ظهور او دعا کنیم که خود ایشان فرموده اند:برای ظهور من بسیار دعا کنید.

البته برای سلامتی مسؤلان نظام به ویژه روح امام راحل و آقای خامنه ای هم دعا کنید که اگر این ها نبودند اصلا مسئله مهدویت اینقدر در عمق روح جان ما نفوذ نمی نمود.


شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در قنوت دعاهای مختلف می‌خواند؛ ولی در پایان قنوت دعای "اللهم اید آیت‌الله العظمی خامنه‌ای. اللهم حفظه و وفقه و ثبته " را همیشه قرائت می‌كرد.

بیاید از همین الان با خود عهد ببندیم لااقل هر صبح و شام برای ظهورش دعا کنیم و از سایرین هم این موضوع را بخواهیم که خود نوعی امر به معروف است.پس همین الان دعای فرج را به همراه سه صلوات از ته دل بخوانید!

اللهم صل علی محمد و آل محمد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 825
بازدید کل : 39741
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User